Tuesday, May 10, 2011

HB ABAHH ^^


HB HB HB HB HB !! :)
Hehe happy bufdayy abahhh ^^
yeayy bapakku sudaa masuk alam ketuaan.
haha :D okeii abahh heppy burfdayy yeah on 10mayy 2011 ny ^^
hee smuge panjangg umur muraa rezekii yeahh abah :)
thnkss a lott and thnkss fer everythingg :)

 I LOVV YOUU SO MUAHH MUAHHH :)
Hihihih saie sayangg abah saiee !
awak sayang abah awak tak ?
hehe yeayy kite same same sayang abahh kitee ^^
HAAAAAAAAAAAAA !

^^ HAPPY BRTHDAY AZMAN ABU BAKARR ^^


Saturday, May 7, 2011

Syahrul Nizam


okayy ni dia SYAHRUL NIZAM BASAR :)
hmm korunkk msty kenall en? malumlahh budakk ny kan mrkett :p
haha lhaa sgtt . hha. okeii ny adek agkat aku yangg palenggg gedikk ^^ haha
tgok pct die tuu gedikk kan >< mcm na mntak plempangg aku jea kauu nyy
HAHA geram betoll :p okay, lame kan tak dgar cta pasal kau badott.
hmm adek lha sombongg sgt sgn kaka kan kann --'
err dah tak gune hp baru na btwau skunkk heh
patutla org msg tak dapat dapat haihhhh geramm ny !
naseb lha kau tak lupe kat kaka kau yg comell ny :p
haha renduu kau lhaa badottt comel ^^

tadie die IM aku :) weii terharu nyyy ! haha lame bole adek menghilangg fuh
mcm bskutt la kau ny dik kejap ade kejap tadeaa :p haha
best chatting sgn die tadie haha gelakk jea kan ^^
die ny memg suka buat lawak lha thtswhy org
cal him badott :p haha
okayy thts all fer now, hmm adekk hope kau heppy dgn life kau :)
jgn sad sad tao ! if ade probs shre jea keyhh ?
akak takesaa la dikk asalkann kau heppy ^^
hm bunge bukan skuntumm lhaa .
bole carek jgn isauu ^^ yg da berlalu tu biar lha
tingl kenangan okayy ? tc yeahh dikk ^^
i miss youuhh laa budakk :)


City Squaree

okayy mengikutt kiraan jam saye now dah pkol 12.01 AM and dah masuk ari ahad :) hee tadie pergy CS yeahh dgn merekaaa :) hehe. HMM nothing speciall la pun dekad cs tuu. bese bese jea aku tgokk. pavi lg bestt kott ^^ hehe pavi memg tadea tandingann la weii best hebat elegancce! tapie aku puas taoo dapat jejakk cs yeahh fst time lhaa -.- emm thnks to KAKNANA lhaa sebab kalau bukan krne die takdapat den mnjejakkan kaki ke tmpat mewah tuu. HAHA. to paktamm jugakk :p haha bengongg betoll asek buat lawak jeakkkkk die nyy tauuu ! ade kea patot die suhh aku snap pict dgn org juall burger to? haha merepek! kesian abangg tu trpinge pinge tadie haha paktamm ny memangg takbolee blahh tauu ! haha thnkss belanjee makan tadiee wohoo best makan kat dataran tadiee berangeng rangenn ajea aku rase mcm na terbangg jeaaa badan aku yg kerempengg ny haha ^^ perasann kannn? hikhikkk.

okeii tadie pergy dalam pkul 8 lebehh gytuuu. hmm then jalan jalan. masuk watson kak nan na beli ape ntahh aku follow jea la dgn aikall jmbuh ny ^^ haha okei thenn pgy action cityy sbb na tgok DOMO yg comell tu hehekkk besa gylaa dohhh ^^ hua msty mahall enn ? erghh tape nt aku kmpul moneyy aku beli jgakk one dayy yeahh :) hehe then masokk kedai ape entaa snapingg pict haha mcm ape jea snapp pct kat stuu tp bestt wohoho ^^ speckk kat stu lawa siaaaa ! ahah. okeii then kedai pun byk da tutopp. ermm then pergyy makan dekadd datran okeii best sedapp makan free :) haha . okayy now aku puass haha :)

thnkss yeahh korankk korankk korankk yeayy heppy gylaa ^^ haha tdie asek gelakk jea tao dengann diurang ny. haha thnks TENGKU NAZMI , TENGKU FAIZ, TENGKU AZMI , ENGKU NANA , TENGKU MUHAMMADAIKAL nd ENGKU ADILAHH :) HAHA thnkss yeahhh <3

Monday, April 25, 2011

heee :D

yeayyy tadie pergy schulla mcm beasee :) hee awal tau aku pergy schulla aryni :p
haha yeahh aku na berubahhh tana masukk blik dispilinn lagyy -.-
haha okeeii tadie kat skulla mcm org gyla bolee? HAHA

awakk. best la ari ari kite dapat tgok muke awak
yangggg hnsemm gyloo ituu :D hehe
even kite dapat tgok awak dr jauh pun tapeaa la.
dah memadai laa wak.
hehekk tadiee kannn byak klii tau kite lalu depan kelass awak
smate mate hnyea na tgokk muke awak :D
beforee kite studiee kite kene tgok muke awak dlu tauu !
bru la ade semangat na stduiee :D
haha yeahhh aku dgn SAI same!

tadiee kann ktorunkk buat kerje bangangg :p
ahahaha kan sai kan?
yeay ini budak kecikk tadiee la ajak aku lalau jalan ituu
pdahal ade jalan yang lagy dekad untukk ke lab.
tapie ktorunkk dgn rela haty lalu jalan jaohh. fuhh penatt
tak terkata meyhh! haha
tapie tape janji puass dpt tgok muke beliauu si
jantungg hatiee <3
aw aww :D
hehehekk tapie kan ksean la dekad sai coz sebanyakk due kaly
tadie die tadapat na bertengtang mate dgn kekasehh hatie die :p
haha sean kau kechikk .
alolo tapie time rehat tdie dpt jgak en kauu maen mte nun die?
HAA kire oekii laa tu yangg ^^

awakkk! capitall R<3
Whoahh kite minatt gylaa aa dekad awakk!
tapie kite tana awak tau yg kite minat awak
alahaii normal lah kan kan?
kite sbg mnusie memg la ade ftrah untuk suke
pde seseorangg <3
hehe awak comel sgt tadiee ^^
snyuman awak menwan hatyy kite lhaa kte renduu kan snyuman itu
bile kte berada di umah :(
coss kat umah tadapat na tgok senyumann awak tuu ;)

* tadiee aku tetibee diserangg sakett dada sebaek saje tgok muke die -.- haa knp erkk?
haha entaaaa -.- hehekk tpie tapea laa saket demi awakk ^^.
haha andd tadie time aku saket faza mnjadik pnyelamatt yeahh thnkss sayangg kau memang
terbaekkk arhh ^^. haha thnkss mnyakk angengg kau tuu memg mujarab betull dohh ;)
thnkss yeahhh ^^

Sunday, April 24, 2011

kawannnnnnnnnnnnnnn :D

AIMY <3 FAZAA :D

AIMY <3 SAII ;)


FATEN <3 AIDA <3 AIMY ^^

AIDAA <3 AIMY :p

I HEART THEMMMMMMM SO MUCHIEEEE ^^.
MEREKA MEREKI INILAHH YANG MEWARNAI LIFE SAIE.
THNKSS YEAHHH ;)

school :)

hmm? esuk sschollah. hmm? saie suke pergy skulla. sebab? hmm? sebab bile berada di skulla saie heppy disamping rakan rakan saie yg gilo gilo belka kepla nya. and bile berada di smping mereke haty saie berbunga riang :D tapi bile di rumaa and bile kesunyian haty saie meronta ronta kesedihannn -.- hmm? saie kalaw bole nak duk hostel! yeah na larikan diri dari segala masalah nyy ! hnyee di skula la haty saiee heppy . tak ingatkan boutt tht guyy -.- hurhh tapi smpai bile saie na cenyy? hmm tolonggg la tuhann. knp mstyy beginii kesudahannya ? haihh saie tade jawapan bg ques tuu =='
 hmmm kawan kawan. tolongg jgn buat saie sedehh :( saiee nakk kan kgembiran ajea di samping kaliann ! i lovv youhh guysssss :*

GRENADE !

Easy come, easy go
That’s just how you live, oh
Take, take, take it all,
But you never give
Should of known you was trouble from the first kiss, Had your eyes wide open -
Why were they open?
Gave you all I had
And you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, you did
To give me all your love is all I ever asked, Cause what you don’t understand is
I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I’d do anything for ya (yeah, yeah, yeah) Oh, oh
I would go through all this pain, Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby ; But you won’t do the same
No, no, no, no
Black, black, black and blue beat me till I’m numb Tell the devil I said “hey” when you get back to where you’re from
Mad woman, bad woman,
That’s just what you are, yeah,
You’ll smile in my face then rip the breaks out my car
Gave you all I had
And you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, yes you did
To give me all your love is all I ever asked Cause what you don’t understand is
I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I’d do anything for ya (yeah, yeah, yeah) Oh, oh
I would go through all this pain, Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby ; But you won’t do the same
If my body was on fire, ooh You’ d watch me burn down in flames You said you loved me you’re a liar Cause you never, ever, ever did baby…
But darling I’ll still catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I’d do anything for ya (yeah, yeah, yeah) Oh, oh
I would go through all this pain, Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby ; But you won’t do the same.
No, you won’t do the same,
You wouldn’t do the same,
Ooh, you’ll never do the same,
No, no, no, no

* Okayy dedicated this song fer sumeone. awak, mcm ny la hncur nye haty saye wak. lyrics dlm lagu ny suma nye same ajea dgn ape yg awak dah buat pade saie and ape yg saie lalui skarankk. hmm? okeii go awak go. saie pun bencyy la dgn awak! tp sebagai bency saie pade awak, pintu haty saie still tanak tutup untuk awak M.E . still open forever ever and ever just fer you. but awak? hmm awak pun dah heppy kan disamping skandlouss awak tuu yeahhh go elyas go :) permainkan lah lagy perasaan permpuann mcm saie nyy ^^, and walau saket mane pun haty saie ny awak mainkan tapi tetap jugakk tak boleyh na tertutp untuok awak. haihh saie seniry pun tktauu lerr -.- sampaikan kawan kawan saie ckp saye bgitu setie pade awak walau awak buat saie mcm mcm. hmm? saie admit yang saie memg tak setandingg untokk berada disisi awk. but always remember, walau kuat mane punn mulot saie ckp I HATE YOU! tapi haty saie bgytu kuat mengatakan yang saie cntekan awak lerh. hurrhh i hate this feelingg ! feeling ny la yang buat hdup saie streesss -.- awak plesee pergy jaohh dari life saie keyhh? saie tak sngop lagy na melihat kewjudan awakk :( hmmm !

heyy guys mc ny ehh rase nye cnte sejaty? HAHA bangang kan aku ny? da tntu arah die tanak kat aku lgy kan? hmm tp aku bukan perigi mncrek tmbe keyh. aku da tak gngu life die da. just aku still mengharapkan die aje! hmmm cinte ituu bute dan membutekann pintuu haty akuuu untok accpet urg laen yg lbih better dr die ! yeahh i hatee thiss feelingggg ==